2010. november 20., szombat

Lámpagyöngy tanfolyam

Ma sikerült belecsöppennem egy számomra teljesen új világba, a lámpagyöngyök készítésébe.
A tanfolyam nagyon rövid, de kimerítő volt.

Mivel még sosem láttam, hogyan készül egy ilyen gyöngy, ezért nekem ez nagy újdonság, és izgalom volt. A tanfolyamon megmutatta az oktató, hogy milyen felszerelésre, alapanyagokra  van szükség, elkészített 1 darab gyöngyöt, és azt mondta, hogy hajrá, essünk neki.
Hát, úgy megijedtem, hogy magam elé engedtem mindenkit, és próbáltam ellesni, hogy ők hogyan csinálják, de nem igazán sikerült. Szerencsémre, volt a tanfolyamon egy nagyon kedves ékszerkészítő lány is, aki nagyon sokat segített. 
Így is elég bénák lettek a gyöngyöcskéim, de legalább az enyémek:-)



Itt olvasható a folytatás, melyben elmesélem az élményeimet >>>


3 megjegyzés:

Cheeks írta...

Ne add fel :)

Dia vagyok :) írta...

Köszi Réka a biztatást! Nem adom fel:-)
Csakazértsem...
Te csináltál otthon azóta gyöngyöket?

Anonymous írta...

Szia! te hol voltál tanfolyamon? Én is szívesen kipróbálnám egyszer a lámpagyöngy készítést. Köszi

HA NEM AKARSZ EGY BEJEGYZÉSEMRŐL SEM LEMARADNI

:

Népszerű bejegyzések